Βιογραφικό Σημείωμα | |
Α. Σπουδές | |
2006 | Συμπληρωματική Εκπαίδευση με θέμα “Ψυχική – Ειδική Αγωγή”, ΤΕΙ Λάρισας. |
2000 – 2004 | Σπουδές στο Τμήμα Λογοθεραπείας, ΤΕΙ Ιωαννίνων. |
Β. Επαγγελματική Εμπειρία | |
2004 – 2006 | Συνεργασία με το Κέντρο Αποκατάστασης “Μάθηση – Λόγος”, Νέα Σμύρνη, Αττική. Θέση: Υπεύθυνη του Λογοθεραπευτικού Τμήματος. |
2004 | Εξάμηνη Πρακτική Άσκηση στο Κέντρο Αποκατάστασης “Μάθηση – Λόγος”, Νέα Σμύρνη, Αττική. |
Γ. Συνέδρια – Σεμινάρια | |
18/02/2009 | Το A-TEST |
15/12/2008 | Αποκατάσταση διαταραχών μάθησης και κατάποσης σε παιδιά. |
24/11/2007 | Τα Φάσμα του Αυτισμού. |
20/11/2007 | Η ένταξη της διάστασης της αναπηρίας στις πολιτικές και στις πρακτικές. |
10/05/2007 – 13/05/2007 | Η Δραματοθεραπεία και η Παιγνιοθεραπεία στην Ελλάδα σήμερα. |
03/11/2006 – 05/11/2006 | Αξιολόγηση και Θεραπεία Κατάποσης σε Ενήλικες. |
22/05/2003 – 24/05/2003 | Δυσλεξία και Μαθησιακές Δυσκολίες. |
09/05/2003 – 11/05/2003 | Διεθνές Επιστημονικό Συμπόσιο “Το Παζλ του Αυτισμού – The TEACCH Approach”. |
18/04/2003 – 19/04/2003 | Σχιστίες και Κρανιοπροσωπικές Ανωμαλίες. |
17/03/2003 – 19/03/2003 | Βασικό Σεμινάριο ΜΑΚΑΤΟΝ. |
Έλεγχος για προβλήματα με τον λόγο ή την ομιλία.
Λογοθεραπεία τόσο για παιδιά όσο και για ενήλικες.
Τέτοιες μπορεί να είναι η δυσλεξία, η δυσαριθμησία , κ.α.).
Θεωρείται κάθε κάκωση ή νόσος που λαμβάνει χώρα πριν την ηλικία των 18 ετών και επηρεάζει την απόκτηση των τυπικών οροσήμων στο κινητικό, γνωσιακό, γλωσσικό και ψυχοκοινωνικό επίπεδο.
Υπερκινητικότητα, διαταραχές στην προσοχή, στην επικοινωνία, στην συμπεριφορά
Βοηθά τους γονείς να κατανοήσουν καλύτερα τις ανάγκες των παιδιών σε κάθε ηλικιακή εξελικτική φάση, να διαχωρίζουν τις ανάγκες των παιδιών από τις δικές τους ανάγκες κ.π.α.